20 Kasım 2012 Salı

Yüksek Tansiyon Hastalarına Müjde

Şiddetli baş dönmelerine mucize çözüm...
Yüksek tansiyon başlıbaşına bir rahatsızlık olup, tedavisi de henüz bulunamamıştır. Tansiyonu yükselen bir kişi doktora gider muayenesini olur, fakat reçeteye yazılan ilaç bir hayli yan tesir yaparak, hastalara başka türlü rahatsızlık vermeye başlar. Bütün tansiyon ilaçlarının mutlaka bir yan tesiri bulunmaktadır.
       İşte bu yüzden, yüksek tansiyon hastaları limon ve sarımsakla tansiyonlarını dengelemeye çalışırlar.  Halbuki yüksek tansiyon için aktarlarda her zaman bulunabilen ÖKSEOTU yüksek tansiyonu tamamen normale döndürmektedir. Üzerinde yazıldığı gibi hazırlanıp kullanıldığında gerçekten ne bir yan tesir, ne de başka bir zarar vermektedir. Tamamen doğal bir bitkisel tedavi yöntemi olup bununla şifaya kavuşan hastalar var, yine de alırken danışabilirsiniz. Bir deneyin sonuçtan memnun kalırsınız.
Yüksek Tansiyona Ökseotu
Bunu bizzat kendim kullandım. Yaklaşık 20 gün boyunca yüksek tansiyondan dolayı baş dönmesi vardı. Tansiyon ilacı kullandım yan etki yaptı. Daha sonra duydum ki yan etkisi olmayan tansiyon ilacı yokmuş piyasada. Mecburen bitkilere yöneldim, zaten bitki çaylarını da çok sevmem dolayısıyla, aktarım tavsiye etti ve ökse otu kullandım. O günden sonra da tekrarlamadı, tansiyonum şu an normal. Fakat yine yükselse yine aynısını yaparım. Çok basit ve çok da sağlıklı bir yöntem...
Hadi şimdi sıra sizde, hepinize acil şifalar.

Kullanım şekli de şöyle :
1 litre soğuk suya, 1 yemek kaşığı ökseotu konur, akşamdan sabaha kadar bekletilir. Sonra aynı suyla ocağa koyup altı yakılır ve kaynamaya başlarken altı söndürülür. 20 dakika sonra ılımış olur ve sabah akşam 1 su bardağı içilir. Bitince yine aynısı yapılır ve böylece tansiyon normale döner.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder