25 Kasım 2012 Pazar

Diş Ağrısına Acil ve Kesin Çözüm

Gece veya gündüz dişiniz ağrırsa, yapmanız gereken şu :
       Hemen biraz kuru çayı ezerek ufalayın ve içinin tütününü boşalttığınız sigaraya bu çay ufantısını doldurup ucunu yakın ve sigara içer gibi birkaç nefes çekin. Ağrınızı hemen dindirir.
Diş ağrısı nasıl geçer acil yardım
Değerli okuyucularımızdan Firdevs hanımın ve Papatya hanımın da bize birer önerisi var, kendilerine çok teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımızı gönderiyoruz.
Firdevs Dik: iki diş sarımsağı biraz tuzla ezdikten sonra bir pamuğun üzerine ezilmiş sarımsağı koyun ve ağrıyan dişin üzerine bastırın .


TC Papatya Sdcmr yarım cevizi ateşte iice yakın ağıran dişin üstüne koyun iice ısırın diş ağrısı kalmıo eşim hep böle yapar faydasını gördü..

1 yorum:

  1. Ben genelde şöyle yapıyorum, gün içerisinde dilimle dişime bastırdığımda dişimin çok hafif ağrıdığını hissedersem ve 2 gün böyle giderse direk antibiyotik içiyorum 1 tane, ertesi günde 1 tane içtikten sonra diş ağrısını çekmeden halletmiş oluyorum. Çünki diş ağrımasının nedeni diş köklerinde oluşan iltihap yüzünden olduğunu düşünüyorum...

    YanıtlaSil