24 Kasım 2012 Cumartesi

Bacak Aralarındaki Sivilceler İçin Çözüm

       Bikini bölgesindeki ve bacak aralarındaki sivilceler için çok sayıda mesaj aldık ve sizler için cilt bakım uzmanına danıştık.
       Akşam yatmadan önce bacaklarınızı kuru fırça yada kese yardımıyla iyice ovun. Bu işleme 5-10 dakika devam edin. Sonra sıcak suyla yıkayıp eczaneden alınmış alkol ile ovun, sonra da bebe pudrasıyla masaj yapın.
       Bunu 1 kez yaptıktan sonra, her akşam yıkama, alkolle ovma ve pudrayla masaj yapma işlemleri tekrar edilecek. Sadece keseleme haftada bir kez olacak. Sonuçtan memnun kalacaksınız.
Bacak arasındaki sivilceler nasıl geçer
İsminin açıklanmasını istemeyen değerli bir üyemiz kendi uygulamış olduğu çözümü bizlerle paylaştı. Kendisine teşekkür ediyoruz.
Değerli üyemiz diyor ki : Benim de bacak aralarında çok sayıda sivilce ve siyah nokta vardı, muz kabuğunun iç yüzüyle hergün mutlaka ovdum 3-5 dakika masaj yaparak. Daha ilk uygulamada farkı gördüm ve bir süre devam ettim. Zamanla hepsi kayboldular. Tavsiye ediyorum, mutlaka herkes denesin ve farkı görsün, zaten çok basit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder