2 Haziran 2011 Perşembe

Nasır İçin Kesin çözüm

Nasırınız var ve herşeyi denediniz. Peki çiğ domatesi hiç denediniz mi? Evet çiğ domatesi ikiye bölüp, çekirdekli kısmı tam nasırın üstüne gelecek şekilde kapatıp üstüne naylon poşet geçirip daha sonrada çorap veya eldiven giyinin el ve ayaklarınızda oluşan nasırlar  kuruyup yok oluncaya kadar birkaç gün bunu tekrar edin. Sonuca ulaşmanız kesindir.

 Zeynep Terzi Bende internette bulmuştum kuru inciri ortadan ikiye bölüp icini cikarip az miktarda kınayı ılık suyla ıslattim cıkardığım incir icinide kinaya karistirdim kabugun icine geri koydum ve nasirin uzerine kapattim aksam koydum sabah açıp ayagi ılık suda biraz bekletip nasırı törpuledik 3 gun aynı islemi yaptik ve kurudu çok şükür. 
Göndermiş olduğu çözümden dolayı Zeynep hanıma çok teşekkür ediyor, sevgi ve saygılarımızı gönderiyoruz.

3 yorum:

  1. Doğrudur. biraz tuz etkiyi artırır

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, eminim okuyucularımız bunu da dikkate alacaklardır.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil